logo
hd-img hd-img

Strippenkaart en 10-Rittenkaart

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en antwoorden over de Strippenkaart (digitaal) en 10-Rittenkaart (papier). Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@springhaver.nl of (030) 231 37 89.


Hoe lang is mijn digitale Strippenkaart geldig?

De digitale Strippenkaart is in principe onbeperkt geldig tot de eerstvolgende tariefwijziging. In dat geval heb je nog 12 maanden om de kaart te gebruiken.

 

Hoe weet ik hoeveel Strippen er nog op mijn pas staan?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk dit zelf online te checken. Onze kassamedewerkers kunnen dit tijdens je eerstvolgende bezoek voor je opzoeken.

 

Ik wil mijn digitale Strippenkaart opladen. Hoe doe ik dat?

De digitale Strippenkaart kan je voor € 80 met 10 nieuwe strippen opladen bij een van onze kassa’s. Je hoeft dus geen nieuwe pas te kopen via onze webshop.

 

Ik ben mijn Strippenkaart kwijtgeraakt en kan de code niet meer vinden. Wat nu?

Neem in dit geval contact met ons op via info@springhaver.nl. Vermeld in je mail je naam, huisadres  en het e-mailadres waarmee je de kaart hebt gekocht. Met deze informatie kunnen we je Strippenkaart snel traceren en vervangen voor een nieuw exemplaar. Mochten we niets in ons systeem terugvinden, bekijken we per geval wat voor oplossing we kunnen bieden.

 

Wat kan ik doen met mijn papieren 10-Rittenkaart*?

Deze kun je voorlopig helaas niet inzetten vanwege coronamaatregelen. Wij bieden twee opties om uit te kiezen:

 

Optie 1: de geldigheid van de papieren 10-Rittenkaarten* wordt met 9 maanden verlengd. Je kunt er dus voor kiezen om je papieren 10-Rittenkaart te bewaren tot deze weer gebruikt kan worden.

Optie 2: vanaf donderdag 27 augustus 2020 is het mogelijk om de papieren 10-Rittenkaart* om te zetten naar een (digitale) Strippenkaart. Lees hier hoe dit werkt.

 

*Geldig voor de 10-Rittenkaart t.w.v. €75 met de originele verloopdatum van 01-01-2021