logo
hd-img hd-img

FAQ: Tickets kopen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en antwoorden over het kopen van tickets via onze website of aan onze kassa. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@springhaver.nl of (030) 231 37 89.


Kan ik aan de kassa tickets kopen?

Op dit moment hebben wij geen kaartverkoop aan onze kassa’s. Tickets zijn enkel te koop via onze website. Het overzicht van de programmering vind je in onze Agenda. Klik op een filmtitel voor de synopsis en alle speeldagen en -tijden.

 

Het betaalscherm werkt niet goed op mijn telefoon of tablet. Wat nu?

Browsers op mobiele apparaten hebben soms een eigen wil en snijden onze website wel eens af. Afhankelijk van je toestel kan je proberen het pop-up scherm, bijv. bij stoelkeuze, naar rechts te schuiven voor de Sluiten button. Lukt dat niet? Leeg je winkelmandje en probeer op een laptop of desktop een nieuwe aankoop te doen.

 

Het lukt mij niet om plaatsen te kiezen op de plattegrond. Wat moet ik doen?

Probeer je plaatsen te kiezen via je telefoon? Koop dan je tickets via een laptop of desktop. Mocht je nog steeds problemen ondervinden, gebruik dan een andere browser. Alles geprobeerd? Neem dan contact met op met onze kassa via (030) 231 37 89.

 

Ik wil meer dan 2 kaartjes kopen voor de film. Hoe kan ik dan mijn plaatsen kiezen?

Op dit moment hebben wij vanwege coronamaatregelen een aangepaste zaalplattegrond. Wil je meer dan 2 kaartjes kopen en heb je een voorkeur voor een specifieke zitplek? Dan adviseren we je om kaartjes per 1 of 2 stuks te kopen in aparte transacties. Op die manier kan je de stoelkeuze het beste aangeven in ons systeem.

 

Ik heb tickets naast elkaar gekocht maar wij behoren niet tot hetzelfde huishouden. Kunnen we nog uit elkaar zitten?

Vanwege veiligheidsaanpassingen in onze plattegrond is het niet altijd mogelijk zitplaatsen na aankoop te splitten. Neem in dit geval voor je bezoek contact op met onze kassa via (030) 231 37 89.

 

Wat betekenen de kleuren op de zaalplattegrond?

Alle lichtgroene stoelen zijn beschikbaar. De door jouw geselecteerde stoelen zijn donkergroen, deze kan je verplaatsen over de plattegrond. Rode stoelen zijn verkocht, blauwe stoelen zijn afgerekend met een Cinevillepas en oranje stoelen zijn op dat moment in transactie. Grijze stoelen zijn niet beschikbaar.

 

Ik heb online tickets gekocht maar niets in mijn mailbox ontvangen. Wat nu?

Het kan een paar minuten duren voordat u de mail ontvangt. Check of de tickets per ongeluk in de spam of ongewenste berichten terecht zijn gekomen. Niets gevonden? Mogelijk zijn de tickets door een typefout naar een verkeerd e-mailadres gestuurd. Neem in dat geval contact op met de kassa via (030) 231 37 89.

 

Ik heb geen smartphone en printer. Wat nu?

Toegang tot de zaal heb je alleen met een geldig ticket op je telefoon of als printje. Geen smartphone of printer? Vraag je buurman om hulp of haal een printje bij de bieb.

 

Ik heb een vergissing gemaakt en wil mijn aankoop annuleren. Kan dat?

In dit geval gelden de reguliere voorwaarden. Tot 1 uur voor aanvangstijd is het mogelijk je tickets te wijzigen of annuleren. Neem in dit geval contact op met onze kassa via (030) 231 37 89.

 

Ik heb een ticket gekocht maar ik heb griepverschijnselen. Wat nu?

De gezondheid van onze bezoekers en ons personeel staat voorop. Heb je last van verkoudheidsklachten of griepverschijnselen? Neem contact op met onze kassa via (030) 231 37 89, wij zullen je aankoop retourneren.

 

Ik wil met mijn Cinevillepas online een ticket kopen. Hoe doe ik dat?

Kies via de filmagenda de juiste dag en het gewenste tijdstip voor een film. Geef in het betaalscherm voor elk Cinevillekaartje het unieke pasnummer op. Na afronding van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Let op: je ticket moet nog geactiveerd worden, laat daarom je Cinevillepas vanaf 15 minuten tot 5 minuten voor aanvangstijd scannen bij de kassa.

 

Kan ik aan de kassa lid worden van Cineville?

Een abonnement op Cineville is op dit moment alleen online af te sluiten via www.cineville.nl.

 

Hoe kan ik LHC-Springhaver cadeaubonnen kopen en gebruiken?

De LHC-Springhaver cadeaubon is op dit moment alleen te koop via onze webshop. Onze cadeaubonnen zijn tijdelijk uitsluitend te verzilveren in het horecagedeelte en niet in de bioscoop.

 

Accepteren jullie de Nationale Bioscoopbon?

Jazeker! Met de Nationale Bioscoopbon kan je online tickets afrekenen door de barcode in te vullen bij stap 5 in het betaalscherm. Op dit moment is de Nationale Bioscoopbon tijdelijk niet in Springhaver te koop maar wel via https://www.bioscoopbon.nl. Ook is het mogelijk op deze site het saldo van je NBB te checken.

 

Ik heb een MaDiWoDo-bon, is die bij jullie geldig?

Op dit moment is de MaDiWoDo-bon niet te verzilveren in Springhaver.

 

Waarom moet ik mijn Cinevillepas/studentenkaart/U-pas (weer) tonen bij de kaartcontrole?

Cinevillepassen en andere kortingskaarten zijn persoonsgebonden. We vinden het belangrijk dat deze kortingskaarten door iedereen eerlijk gebruikt worden. Daarom kunnen onze medewerkers je vragen een bewijs te tonen.